Шановні клієнти! 

На жаль, у зв'язку з останніми новинами, які повпливали на курс валюти, вимушені повідомити про те, що ціна на товари може змінюватися до моменту отримання Вами замовлення. Про будь-яке підвищення вартості тих чи інших товарів, що були додані Вами до замовлення, менеджери будуть інформувати в телефонному режимі. У разі, якщо ціна Вас не буде влаштовувати, передоплата буде повернена замовнику. 

Приносимо вибачення за незручності! 

 

Шановні клієнти! У зв'язку з різким скачком курсу мусимо проінформувати Вас, що ціни на всі замовлення фіксуються лише після внесення повної оплати. За умови вибору накладеного платежу або розрахунку з кур'єром при отриманні ціни на позиції в замовленні може змінюватися та буде фіксованою лише після моменту відправки або ж прибуття до кур'єра. Приносимо свої вибачення за незручності! Дякуємо за розуміння! 

Шановні покупці! 
В зв'язку з високими коливаннями курсу долара, терміни доставок або відправок можуть бути подовжені. Ціни на товарні позиції фіксуються лише у МОМЕНТ ВІДВАНТАЖЕННЯ товару. Щодо актуальності Ваших попередніх замовлень можете уточнити в телефонному режимі. Слідкуйте за оновленнями. Дякуємо за розуміння!

Обмін / повернення / гарантійні зобов'язання

 
1 Все гарантійне та післягарантійне обслуговування товарів проводиться спеціалізованими сервісними центрами, що мають відповідні повноваження.

2 Гарантійний талон є єдиним документом, що підтверджує право на гарантійний ремонт та обслуговування придбаного обладнання. Термін гарантії кожного конкретного товару зазначено у гарантійному талоні. Гарантійне обслуговування надається лише особам, які купують товар, чиї дані вказані у супровідній документації (товарний чек) і не поширюється на третіх осіб.

3 При отриманні придбаного товару уважно огляньте цілісність упаковки та перевірте повноту комплектації товару. Ви також можете оглянути зовнішній вигляд доставленого виробу, його приладдя та перевірити працездатність товару, якщо конструкція та технічні можливості виробу дозволяють це зробити негайно після його доставки. Перед увімкненням техніки уважно вивчіть інструкцію, що додається. У разі недотримання умов експлуатації право на гарантійний ремонт та сервісне обслуговування втрачається.

4 Відповідно до «Закону про захист прав споживачів», у разі придбання товару дистанційним способом, споживач має право відмовитись від товару у будь-який час до його передачі, а після передачі товару, покупець має право відмовитись від товару протягом 14 днів лише у разі відсутності слідів експлуатації! Повернення товару належної якості можливе, якщо збережено його товарний вигляд (товар не повинен був бути у вжитку, на товарі повинні бути збережені всі бирки та ярлики, а також захисні плівки), споживчі властивості та документи, що підтверджують факт оплати та умови покупки. Продавець має право відмовити в прийомі товару при виявленні слідів експлуатації або повної комплектації придбаного товару.

5 Якщо у Вас виникла потреба в обміні або поверненні товару належної якості, придбаного у нас, зв'яжіться з нами по телефону гарячої лінії.

6 Вимоги до товару належної якості, представленого для повернення або обміну:

- Товар не повинен мати слідів експлуатації, повинні бути збережені його упаковка, товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також усі отримані від продавця документи (чеки, гарантійний талон, інструкція з експлуатації); якщо до товару було додано подарунок, він повинен бути переданий разом з товаром, при цьому подарунок також не повинен мати слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабричне (рідне) упакування;

- Не підлягають обміну та поверненню товари належної якості, якщо вони можуть бути використані виключно покупцем, що його набуває: предмети санітарії та гігієни (включаючи електробритви, електричні зубні щітки, масажери тощо), контактуючі з їжею полімерні вироби, товари побутової хімії, товари в одноразовий упаковці та ін.

7 Обмінювати придбаний товар належної якості Ви можете на аналогічний товар тієї ж вартості або на іншу модель, доплативши різницю в ціні.

8 У разі обміну чи повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець оплачує транспортні послуги.
 
9 У випадку покупки відеокарт, гарантійний термін може коливатися від 3-х до 36 місяців. Якщо при гарантійному зверненні сервісним центром буде доведено, що карти використовувалися для майнінгу, термін скорочується до 3-х місяців. Клієнт зобов'язаний попереджувати магазин про те, що карти використовувалися для отримання матеріальної вигоди до оформлення сервісного звернення, інакше магазин залишає за собою право у відмові обслуговування. 
Зворотний дзвінок
Запит успішно відправлений!
Ім'я *
Телефон *
Передзамовлення
Передзамовлення успішно відправлен!
Ім'я *
Телефон *
Додати в кошик
Перейти в кошик
Замовлення в один клік

Я ознайомлений та погоджуюся з умовами оферти та політики конфіденційності.